O tom jak jsem měl v životě štěstí

28.04.2018

a vždy se dostal k potřebným informacím...


Od malička jsem trpěl různými nesmrtelnými onemocněními, které mi dokázaly znepříjemňovat život. Proto jsem nakupoval knihy se zázračně znějícími tituly ve stylu "zdravý během pěti minut". Dnes už vím, že všechny tyto tituly můžu s klidným vědomím opatrně, ale fakt opatrně, vyhodit do kontejneru!

Na sklonku minulého tisíciletí jsem si koupil knihu Orientální diagnostika od Michio Kushi. Na rozdíl od minulých knih v kterých autoři rozpitvávali nějaký svůj objev na desítkách stran, jen aby knihu s vypětím sil sesmolili, tato je nabitá informacemi. 

Poprvé jsem ji ocenil, když se otci zadělávalo na rakovinu prostaty. Ptal se mne proč mu zezelenal nehet palce levé nohy. Po dlouhém hledání jsem potřebnou informaci našel. Tento signál tělo prý vysílá před propuknutím rakoviny prostaty. Informaci jsem předal otci s dovětkem že sice nemám ověřeno že informace je pravdivá, ale pro jistotu ať si zajde k urologovi. Otec na to zapoměl a k lékaři nešel. Za čtyři roky už musel, protože měl fyziologické potíže. Ten mu tuto diagnózu potvrdil a otec se zařadil do pořadníku na ozařování. 

V té době jsem už experimentoval s bylinami, tak jsem mu namíchal bylinkový blivajz. Lékař se pak při prohlídce velice divil, že otci spadl obsah rakovinotvorných látek na polovinu, To prý během své praxe nezažil. Otec následně přečkal ozařování a rakovina ani po dvanácti letech nemetastázovala.


Další přísun informací

mi poskytl můj vietnamský kamarád Lien, obchodník a akupresurista. Ten mne léčil z velmi těžké chronické rýmy a poskytl také informace, abych mohl pochopit logiku chování lidského organismu a ty nejdůležitější principy "aku" technik.

Informační kuriozita

se ke mně dostala od veterána války z Afgánistánu. I když jsem odpůrcem těchto akcí, dal jsem se s ním do řeči. Z jeho vyprávění vyplynulo, že pohledu na mrtvoly skrz přístroj na noční vidění si všiml, že játra jsou o poznání teplejší než zbytek těla. 

Rozpoznal v tom zajímavý potencionál a procestoval americké márnice. Mrtvoly snímal vysoce citlivou infrakamerou a vytvořil si speciální program na určování doby smrti pro policejní účely. Zjistil že různá etnika mají různé doby chladnutí s tím, že játra fungují,tzn. že si drží svou teplotu ještě zhruba 48 hodin po smrti. Do programu tedy zařadil kolonku "etnikum" a jiné kolonky pro pohyblivé údaje, např.diabetik, nebo obézní. 

Po nasbírání informací a vyladění programu začal prodávat své služby policii v případech kdy doba úmrtí nešla zjistit podle posmrtné ztuhlosti, ani za pomoci entomologa (nauka o hmyzu). 

Zásadní informace kterou jsem od něho obdržel spočívá v tom, že provozní teplota jater je 41°C.

Princip termoreflexních nálepek spočívá v zahřívání bodů. Zahřívá místa mikrozánětů na teplotu kolem 39°C, při které se bakterie přestávají dělit (množit), proto mají srovnatelné nebo lepší účinky než antibiotika. 

Mimochodem, každý vinař ví že při teplotě rmutu nad 39°C se kvasinky deaktivují a rmut přestane kvasit. Toto pravidlo je pro všechny jednobuněčné společné. Za běžného atmosférického tlaku je pro ně tato hranice deaktivující. 

Pozn.: tepelné pásmo života jednobuněčných se zvyšuje se vzrůstajícím tlakem, podobně jak se zvyšuje teplota varu. Proto jsou kolonie živočichů i na dně moří ve vysokém tlaku a teplotách 300-400°C. Jsou to normální zákony biologie.

Játra svou vysokou teplotou "převařují" krev a deaktivují bakterie. Toto je základ imunologie. Pokud z nějakého důvodu játra tuto teplotu nevyvíjejí, anebo jsou přívodní cévy přiškrcené, organismus není schopen se sám vyléčit. 

Vysoká teplota vysvětluje princip "horečky". Horečka je přirozeným obranným mechanismem organismu savců.


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky